منو

شرایط استفاده

مقررات فروش اینترنتی شاپ موبایل

تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت شاپ موبایل می‌باشد.

کاربر گرامی؛
جهت بهره‌مندی از خدمات و سرویس‌های وب‌سایت شاپ موبایل لازم و ضروری است که قوانین و مقررات وب‌سایت شاپ موبایل را مطالعه نمایید. ثبت‌نام شما به‌عنوان کاربر وب‌سایت شاپ موبایل، به‌منزله آگاهی از قوانین و مقررات شاپ موبایل و پذیرش این قوانین است.

 

خرید آنلاین از شاپ موبایل

• خرید آنلاین از شاپ موبایل تنها از طریق سایت www.shopmobile.ir امکان پذیر است. فعالیت شاپ موبایل در اینستاگرام و تلگرام و بله تنها با آی دی اکانت‌ shopmobile_ir و ایتا و روبیکا با آی دی shop_mobile می‌باشد. لطفا شاپ موبایل را تنها از حساب های رسمی دنبال کنید و مراقب سودجویان باشید. هرگونه سواستفاده از نام و برند شاپ موبایل پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

سیاست‌ قیمت‌گذاری

• هدف شاپ موبایل این است که کالاها در وب‌سایت، همواره بر پایه مشتری‌مداری ارائه شوند، با این حال ممکن است قیمت کالاها به دلیل نوسانات بازار در بازه‌های زمانی مختلف شامل تغییراتی باشند. بنابراین درنظر داشته باشید که پس از ثبت سفارش و تایید در سایت شاپ موبایل به هیچ عنوان امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.

• در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت شاپ موبایل به طوریکه قیمت کالا تفاوت فاحش با ارزش ریالی آن در عرف بازار داشته باشد، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای شاپ موبایل محفوظ است. شاپ موبایل در اسرع وقت وجوه دریافتی را نهایتا طی ۷۲ ساعت کاری به حسابی که واریز وجه از آن انجام شده عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت شاپ موبایل می‌پذیرد که از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعا و اعتراضی نخواهد داشت.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارشات

• کاربر گرامی؛ تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت شاپ موبایل است.

• پس از ثبت سفارش، امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.

• طبق دستور مراجع قضایی، درصورتی‌ که شما به‌عنوان کاربر شاپ موبایل سفارشی ثبت نمایید، کالاها صرفا به شما به عنوان خریدار یا تحویل گیرنده معرفی شده از جانب شما پس از ارائه و بررسی اسناد هویتی، قابل تحویل می باشند. شاپ موبایل به عنوان یک فروشگاه اینترنتی موظف به احراز هویت تحویل گیرنده و تطبیق اطلاعات هویتی درج شده در سایت با اسناد هویتی و تصویر برداری از آن ها در خرید های بیش از صد میلیون ریال معادل ده میلیون تومان میباشد.

• کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت شاپ موبایل به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. شاپ موبایل همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در شاپ موبایل به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای شاپ موبایل محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

• شاپ موبایل تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا سفارشات شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد، اما در نظر داشته باشید که در ایام خاص مثل اعیاد و جشنواره‌ها به دلیل افزایش حجم سفارشات، ممکن است ارسال بسته‌ها به طور موقت به طول بیانجامد.

• در صورت وجود اشکال و یا انصراف خریدار برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بسته‌بندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس شاپ موبایل ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.

• در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط شاپ موبایل كنترل شده و پس از تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداخت‌های کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن می‌باشد.

 

خسارت در حمل و نقل

• در هنگام دریافت سفارش، شما به‌عنوان خریدار حتما باید بسته‌بندی سفارش را بررسی نمایید تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نمایید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به شاپ موبایل اطلاع داده شود تا شاپ موبایل بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

• در صورت ارسال کالا توسط شرکت های حمل و نقل مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل‌و‌نقل و یا بیمه‌كننده شركت حمل‌و‌نقل می‌باشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمه‌ی حمل می‌گردند. شاپ موبایل نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.

• خریدار موظف است تا ۲ ساعت پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به شاپ موبایل اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری شاپ موبایل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

• چنانچه كالای خریداری شده دچار نقص و ایراد فنی باشد و مشتری طبق شرایط ضمانت هفت روزه‌ی شاپ موبایل ظرف 7 روز کاری از زمان دریافت کالا، اقدام به استرداد کالا به شاپ موبایل نماید، هزینه ارسال ناشی از استرداد کالا، بر عهده شاپ موبایل خواهد بود.

• امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و شاپ موبایل از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.

فیلتر بر اساس شهر محصول
شاپ موبایل مرجع تخصصی گوشی موبایل و لوازم جانبی موبایل
فیلتر بر اساس شهر محصول

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

در وب سایت روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

بعد از ورود به پروفایل ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید ، پس از انتخاب آدرس میتوانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از اتمام ثبت سفارش ، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.

به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، شاپ موبایل تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

شاپ موبایل مرجع تخصصی گوشی موبایل و لوازم جانبی موبایل