شرایط استفاده
مقررات فروش اینترنتی شاپ موبایل
تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت شاپ موبایل میباشد.
* کاربر گرامی؛
* جهت بهرهمندی از خدمات و سرویسهای وبسایت شاپ موبایل لازم و ضروری است که قوانین و مقررات وبسایت شاپ موبایل را مطالعه نمایید. ثبتنام شما بهعنوان کاربر وبسایت شاپ موبایل، بهمنزله آگاهی از قوانین و مقررات شاپ موبایل و پذیرش این قوانین است.
* خرید آنلاین از شاپ موبایل
* خرید آنلاین از شاپ موبایل تنها از طریق سایت www.shopmobile.ir امکان پذیر است. فعالیت شاپ موبایل در اینستاگرام و تلگرام تنها با آی دی اکانت shopmobile_ir میباشد. لطفا شاپ موبایل را تنها از حساب های رسمی دنبال کنید و مراقب سودجویان باشید. هرگونه سواستفاده از نام و برند شاپ موبایل پیگرد قانونی خواهد داشت.
* سیاست قیمتگذاری
* هدف شاپ موبایل این است که کالاها در وبسایت، همواره بر پایه مشتریمداری ارائه شوند، با این حال ممکن است قیمت کالاها به دلیل نوسانات بازار در بازههای زمانی مختلف شامل تغییراتی باشند. بنابراین درنظر داشته باشید که پس از ثبت سفارش و تایید در سایت شاپ موبایل به هیچ عنوان امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.
* در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت شاپ موبایل به طوریکه قیمت کالا تفاوت فاحش با ارزش ریالی آن در عرف بازار داشته باشد، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای شاپ موبایل محفوظ است. شاپ موبایل در اسرع وقت وجوه دریافتی را نهایتا طی ۷۲ ساعت کاری به حسابی که واریز وجه از آن انجام شده عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت شاپ موبایل میپذیرد که از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعا و اعتراضی نخواهد داشت.
* ثبت، پردازش و ارسال سفارشات
* کاربر گرامی؛ تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت شاپ موبایل است.
* پس از ثبت سفارش، امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
* طبق دستور مراجع قضایی، درصورتی که شما بهعنوان کاربر شاپ موبایل سفارشی ثبت نمایید، کالاها صرفا به شما به عنوان خریدار یا تحویل گیرنده معرفی شده از جانب شما پس از ارائه و بررسی اسناد هویتی، قابل تحویل می باشند. شاپ موبایل به عنوان یک فروشگاه اینترنتی موظف به احراز هویت تحویل گیرنده و تطبیق اطلاعات هویتی درج شده در سایت با اسناد هویتی و تصویر برداری از آن ها در خرید های بیش از صد میلیون ریال معادل ده میلیون تومان میباشد.
* کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت شاپ موبایل به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه، در صف پردازش قرار میگیرند. شاپ موبایل همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در شاپ موبایل به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای شاپ موبایل محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
* مدت زمان تحویل سفارشات به شما مشتریان عزیز ۳ الی ۷ روز کاری بعد از ثبت می باشد و در صورتی که در موعد مقرر محصول به دستتان نرسید میتوانید جهت پیگیری به شماره تماس پشتیبانی سایت داخل واتس اپ پیام دهید یا تماس برقرار نمایید.
* شاپ موبایل تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا سفارشات شما را در سریعترین زمان ممکن به دستتان برسد، اما در نظر داشته باشید که در ایام خاص مثل اعیاد و جشنوارهها به دلیل افزایش حجم سفارشات، ممکن است ارسال بستهها به طور موقت به طول بیانجامد.
* در زمان ثبت سفارش حتما مدل گوشی خود را به درستی انتخاب نمایید و اگر احتیاج به راهنمایی دارید برای انتخاب مدل پشتیبانی فروشگاه در واتس اپ و تلگرام به شماره تماس 09372542296 درخدمت شماست، در صورتی که مدل گوشی توسط شما اشتباه ثبت شده باشد متاسفانه امکان مرجوع و جابجایی محصول وجود نخواهد داشت.
* در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط شاپ موبایل كنترل شده و پس از تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداختهای کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن میباشد.
* خسارت در حمل و نقل، عودت و عدم دریافت
* در هنگام دریافت سفارش، شما بهعنوان خریدار حتما باید بستهبندی سفارش را بررسی نمایید تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل بهصورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نمایید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به شاپ موبایل اطلاع داده شود تا شاپ موبایل بتواند پیگیریهای لازم را انجام دهد.
* در صورت ارسال کالا توسط شرکت های حمل و نقل مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهدهی شركتهای حملونقل و یا بیمهكننده شركت حملونقل میباشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمهی حمل میگردند. شاپ موبایل نیز پیگیر درخواستهای مشتری از شرکت حملکننده خواهد بود.
* خریدار موظف است تا ۲ ساعت پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، نقص یا زدگی، مغایرت کالای ارسالی با کالای انتخابی، شرح اشکال را به شاپ موبایل اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل شاپ موبایل هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
* چنانچه كالای خریداری شده دچار نقص و ایراد فنی باشد و مشتری طبق شرایط ضمانت هفت روزهی شاپ موبایل ظرف 7 روز کاری از زمان دریافت کالا، اقدام به استرداد کالا به شاپ موبایل ننماید شاپ موبایل هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
* اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش شاپ موبایل برسد، هزینههای ارسال به عهده شاپ موبایل است. که شامل 59 هزار تومان هزینه ی بازگشت با پست پیشتاز می باشد.
* درصورت درخواست لغو سفارش تا 2 ساعت بعد از ثبت سفارش ۱۵٪ از مبلغ کلی سفارش کسر شده و مابقی مبلغ تا ۲۴ ساعت بعد به حساب شما پرداخت خواهد شد.
* امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و شاپ موبایل از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
* بعد از ارسال کالا در صورتی که مامور پست مراجعه کند و به هر دلیلی سفارش خود را دریافت نکنید (عدم حضور در آدرس درج شده برای سفارش یا عدم پاسخگویی تلفن و…) و کالا بازگردانده شود به شاپ موبایل، برای ارسال مجدد هزینه ارسال با خریدار است و باید از پشتیبانی شاپ موبایل درخواست نماید لینک پرداخت هزینه ارسال مجدد برای خریدار ارسال گردد و پس از پرداخت کالای فوق در اولین فرصت برای خریدار ارسال مجدد خواهد شد. در صورت درخواست برای لغو سفارش 20% از مبلغ سفارش کسر شده و مابقی تا 72 ساعت بعد به حساب شما پرداخت خواهد شد.
* کالا را چطور ارسال کنید؟
* لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
* از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش شاپ موبایل جداً، خودداری کنید.
* برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
* در صورتی که سفارش شما شامل اقلام هدیه باشد و قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارید، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود.
* در صورت وجود اشکال برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بستهبندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس شاپ موبایل ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.
* برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
* عودت کالا حتما باید با پست پیشتاز (اکسپرس) ارسال گردد، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به واتس اپ یا تلگرام شاپ موبایل به شماره 09372542296 ارسال کنید. لازم به ذکر است در صورت ارسال با روشی به غیر از روش ذکر شده هزینه های مازاد برعهده خریدار است.
* هزینه بازگشت چطور محاسبه خواهد شد؟
* بعد از دریافت محصول توسط فروشگاه شاپ موبایل و تایید توسط کارشناسان مبلغ پرداختی به حساب شخص صاحب حساب پرداخت کننده واریز خواهد شد.